HEJ DÅ!

Väskan är packad, jag har fått min deposition, taxi till flygplatsen är bokad. Förutom lite småplock som ska göras så blir det nog att rulla tummarna en del nu, hoppas att jag blir lite trött så jag hinner ta en rejäl nap innan planet går, för någon rejäl nattsömn tänker jag inte försöka mig på. Planet går 6.25 så jag åker härifrån 4.30. Landar runt 16 på torsdag i Linköping!

Så nu har jag 13 timmar kvar i San Diego, sen åker jag härifrån! Ifrån sol, surfshorts o tanktops, stora amerikaner, stora hus, stora bilar, snabbmatsställen i varenda gathörn, budweiser, idiotiska banksystem, dyra mobilabonemang, flaskvatten, grym shopping, bästa gymmet, härliga människor, 6-filiga motorvägar, 1l läskmuggar...

...och hem till familj, vänner, Lina, normalstora bilar, svensk sommar, ostabilt väder, bara strumpor inomhus, grovt bröd med ost som man hyvlar, lugna landsvägar, potatis, dyra kläder, sitta på altanen och säga "Vilken kväll va?", dricka vatten ur kranen, lyssna på musik i ett par ordentliga högtalare, godis med mer smak än färg, öl som smakar öl...

Ska bli riktigt skönt ändå!

Nu ska jag koncentrera mig på mitt tumrullande ett tag här, sen syns vi hemma i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns en del bra saker att komma hem till :) trevlig resa!

2010-05-26 @ 15:26:48
Postat av: Från Tina glömde jag skriva :)

2010-05-26 @ 15:28:07
Postat av: Ellie

Hejhej! Jag funderar också på att gå på sdsu, jag skulle vilja fråga dig lite saker om du har lust att svara. Men du är väl aldrig inne på den här bloggen längre...typiskt!



Om du råkar titta in och se det här så kan du väl maila till mig om jag får ställa några frågor!



Mvh Ellinor ([email protected])

2010-10-03 @ 18:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0