Bra grejer:

  • Lina här om 9 dagar! Blir spring breaksemester med Grand Canyon, Las Vegas och Pacific Beach, såå najs!!
  • Besök av bror med och Bad Religion på House of Blues!!
  • Musik jag hört (brukar höra!) på gymmet/klädaffärer/aquaplex: Offspring, AFI, Muse, Weezer, Sublime, Blink 182, All-American Rejects etc. Är verkligen omgiven av musik här som jag annars bara hör uppe på mitt rum hemma i Sverige, det här vill ja ta med hem!
  • 12 glazed donuts för $2,98 på Food4Less... ganska ambivalent till att det hör hemma på den här listan dock.
  • http://www.weather.com/weather/tenday/USCA0982?from=today_topnav_LivingSmart
Ad interim och allt såntdär!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Låter som the good life fortsätter på andra sidan världen ;)

2010-03-15 @ 21:34:23
URL: http://myawesomelifestyle.blogg.se/
Postat av: Lina

:D:D Yey! Den översta punkten står rätt så högt upp på min lista med! ;)

Också - Din utbildning är fullbordad. Jag har nu lärt dig i stort sett all latin jag kan. (jag tar med andra ord åt mig äran för din fina avslutningsfras där:P)

2010-03-16 @ 19:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0