Bad Religiooooon!

Skränande Gibson SGs, shorts och sneakers-gitarrsolon, falsk allsång, stagediving, säkert närmare 40 låtar på 90 minuter och allt från små skatekids till riktiga punkrocksveteraner i publiken.

Jepp, nu har jag varit på en riktig punkrockkonsert i Kalifornien, blir en bock på min lifetime-achievementslist nu (ok, jag har ingen sån lista än, men hade jag haft hade det stått med). Grymt röj var det hursom och jag tror Rille och Martin gilllade det med och inte tyckte det var för "skränigt"...

Och lite bilder av mina besökare som utlovat!:


Spännis 1


Spännis 2


Campustour!


Pacific Beach! Tänkte ta en snygg bild på alla tre, gick sådär.


Öl och chill! Martin verkar inte riktigt ha anammat turistleendet, försöker mest se jäkligt hård ut tror jag.


Öl på en bar fick jag också, sneeeaky! Ale House nånting heter stället och det var deras egetbrydga, mycket najs!

Det var allt for now!

(och Lina landar om mindre än två dygn..:))

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Syster

tycker bilden på er utanför campus är så rolig, det syns att ni är bröder kan man ju säga :)

2010-03-22 @ 21:49:33
Postat av: Kalle

Många bleka spännisar där borta i USA ;) Hur går det i plugget då där borta mkt slit lr?

2010-03-23 @ 17:07:05
Postat av: Bror

haha, sånna där bilder kan du ju inte lägga upp här. Folk kan bli stötta!

2010-03-30 @ 09:45:53
Postat av: Martin

Bra jobbat Poncho! Snygga bilder!

2010-03-30 @ 17:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0