Macka i Minnesota

San Diego? That's a great city, you're gonna love it there.

Från mannen i customs på flygplatsen, människorna som ska vara så bittra av allt jag hört.. Nu verkade han väl förvisso inte så bitter, men hypen byggs upp konstant! men jag ska inte låta förväntningarna skjuta i höjden, skulle vara lite sunkigt väder när jag kommer dit t.o.m. Kan ju vara totalt piss...

Men ändå!! Nu sitter jag på Minneapolis flygplats S:t Paul och det är två timmar kvar till flyget går mot min slutdestination så peppen börjar smyga sig på:) Jetlaggen också för den delen, vad är klockan? 16.22? 22.22? Tidsuppfattningen domnar sakta men säkert.

Har även spenderat mina allra första dollars på en footlong Roast Beefmacka på Subway, kräkmätt är vad jag är nu, en känsla jag anar inte kommer bli allt för sällsyn i landet där basföda är frityrflott och majonäs. Höll för övrigt på att bli blåst på 40 dollars när jag köpte mig ovansagda macka. Ingen koll har de i Minnesota! Japp, den slutsatsen kan jag redan dra. Hoppas de kan räkna bättre i Kalifornien.

Nu ska jag slå ihjäl den sista tiden här med lite läsning och med att titta på fetton som troligen har ätit några fler footlongs än jag, hihi!

Kommer inte Marshall (HIMYM) från S:t Paul förresten? Kanske kan få syn på honom...

Kommentarer
Postat av: Kalle

Yes det gör han minnesota vikings håller han ju på ;) Enligt himym så är ju alla människor typ 2 meter långa ...

2010-01-12 @ 00:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0