I'm going surfin'! I'm going surfin'!

Eller jag went surfing rättare sagt!

Eller ja, det var väl ganska mycket plask och lek skulle man väl kunna säga.

Hade hursomhelst en surflektion igår med surferdude Kev som jobbar här på hostelet. Det var helt vansinnigt jobbigt, lyckades ta en våg eller två, men till stor del blev man mest översköljd av vågor som hela tiden gjorde att man blev tillbakaputtad mot land medan man var på väg utåt, typ 2 steg framåt och ett steg bakåt, eller mer 10 steg framåt och 9 bakåt. Men det ska göras igen och då ska jag stå! Mer i alla fall!

Tiden verkar ju förresten vara fel på den här bloggen, eller? Igår var alltså lördag, för klockan är 16.30 söndag här..

Ska se om jag kan få upp en bild eller två nu också.. hmm..

Såhär kan Pacific Beach se ut






En solnedgång som är ganska tacksam att ta kort på det där!

Ska försöka få med lite av det trevliga folket här nästa gång! Until then, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Tina

Så fint det ser ut! Lycka till med surfingen:)

2010-01-18 @ 03:28:41
Postat av: Lina

Nej du det där ser ju inte fy skam ut kan jag inte påstå! (När det inte regnar då uppenbarligen..) ;)

2010-01-19 @ 20:16:52
Postat av: Anna

Ser ju helt underbart ut!! Gud vad jag längtar dit nu! Och surfa, kan knappt bärga mig innan jag får prova! ;D

2010-01-19 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0