Dag 1

Har precis spenderat 24 timmar i San Diego och det kännns som att det är värdigt ett ganska ordentligt inlägg, men med tanke på energinivå och alerthet vet jag inte riktigt om jag är kapabel att leverera några riktigt högkvalitativa reflektioner så vi tar en snabbresumé av det jag kommer att tänka på nu istället.

Banana Bungalow! som jag bor på första veckan är ett grymt skönt ställe, en smula sunkigt, men grymt skönt.

Svenskar! Många är de som ska plugga på SDSU känns det som, riktigt trevliga människor alla jag mött hittills!

Vatten! Kan man ens få vatten på ett snabbmatställe här? Jag har inte lyckats iallafall.

Stranden! Reser jag mig upp i sängen på morgonen ser man ut över Mission Beach och vågorna som forsar in mot landet. Helt ok.

Kött! En Turkey Sandwich har inte två skivor kalkonkött, den har två högar.

Beer keg! Här ikväll på hostelet, men jag är vansinnigt trött... klockan 19.10, pinsamt, ska försöka gå ner och hälla i mig lite, men en power nap först kan vara på sin plats.

Lite bilder kommer också tids nog, nu håller jag på att somna, pusshejzzzz..zzzzzz..zzz


Kommentarer
Postat av: Tina

låter ju helt ok :) hoppas resan gick bra! kram på dig

2010-01-13 @ 14:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0