Bokmärken -> Lägg till bokmärke -> Klar

So..

Lite småsjukt känns det fortfarande, surrealistiskt, ogreppbart etc, men på måndag lämnar jag 23 minusgrader, igenfrostade bilrutor och stelfrusna fingrar och åker till San Diego (och ca 20 grader, plus alltså...) i drygt 4 1/2 månad för att läsa en termin på San Diego State University. Utöver det tänkte jag också klämma in lite tid för att sola, lära mig surfa, käka skräpmat, hälsa på mexikanerna och förstås se och uppleva allt annat Kalifornien nu kan tänkas erbjuda!

På den nya, eminenta blogg (för tidigt att säga kanske, men eminent kommer den bli) kommer jag alltså skriva och berätta om allt intressant som händer på andra sidan pölen och självklart slänga upp en del av de miljontals foton jag tänker ta.

Det här ska med andra ord bli en bra blogg, om den nu mot förmodan skulle börja suga får ni säga till. Dock kan det vara ganska svårt att lova hög kvalitet, kvantitet däremot är ju en helt annan sak så härmed tänker jag nu utlova en kvantitetsgaranti genom att utlysa ett Slap Bet!

Vad innebär då detta?

Jo, så fort någon skulle uppmärksamma att jag inte bloggat på över två dagar (jag förbehåller mig rätten att närsomhelst ändra den gränsen) får denne person en gratis slap på mig när jag kommer hem den 27e maj. Bra deal eller hur?

Ok, dags att börja fundera på packningen lite och allt man kan tänkas ha glömt. 6.50 på måndag lyfter planet härifrån Linköping and I'm off!

Välkomna till min blogg!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Ser fram emot slapsen ;) Ska träna handen ^^

2010-01-09 @ 16:58:02
Postat av: Lina

Kan du inte utlova en kvalitetsgaranti också? Om det inte varit bra på två dagar får vi slapa dig sen? :)

2010-01-10 @ 22:24:16
Postat av: Pontus

Det är ju just det med kvalitet att det är mer subjektivt, men om någon kommer med bra belägg för att det senaste bloggandet har varit av undermålig klass så skulle en form av bonusslap kunna utlysas!

2010-01-10 @ 23:05:49
Postat av: virro

vad ar det for trams med kvalitetsgarantier:D man ar ju pa semester! kan du inte spara mexiko till mig?

2010-01-11 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0