Att göra det hemtrevligt för sig...

IKEAsäng, IKEAskrivbord, IKEAbyrå...

Och nu även en lampa, matta och ett påslakan från ovannämnda möbelvaruhus (detta utgör förresten den totala inredningen i mitt rum). Det är nog ändå det bästa stället att handla sånt på även här i USA. Sen förenklar det ju förstås en del att uppbyggnaden ser ut i princip exakt som i Sverige och att man även kan köpa sig en påse Pågens gifflar på vägen ut, nice!

Nu ska det bara upp lite planscher etc. här så börjar det bli ganska trivsamt, kanske t.o.m. lägger upp en bild också, men då måste jag iochförsig städa.. hmm.. får se hur det går med det där.

Såhär ser förresten la casa ut!



Fancy, eller hur?

Nu blir det en sväng in till Aztec Center för lite bowling, ingår i gymkortet (såväl som tennisbanor, klättervägg och badanläggning;))!

Inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: fredrik

nice one pontus!



"Jo, så fort någon skulle uppmärksamma att jag inte bloggat på över två dagar. Får denne person en gratis slap på mig när jag kommer hem den 27e maj."



5260 Joan Ct. Här bor jag! - 2010-01-24 @ 05:24:23

Att göra det hemtrevligt för sig... - 2010-01-28 @ 04:33:31



se till att ha det awesome och lägg upp mer bilder! :)

2010-01-28 @ 20:43:52
Postat av: Lina

Whooo så himlans kul och bra! Bowling, klättning, tennis och badanläggning!! Allt är ju swinskoj! :D

Och huset, vilket slott. Inte illa pinkat :)

2010-01-28 @ 20:55:39
Postat av: Pontus

Fan :P Vi ses när jag kommer hem Fegga ;)



Jepp, känns riktigt värt! Kan bli att ta en kurs i klättring (som jag får poäng för alltså:P) Tennis borde man passa på att lära sig med =)



Och slott kanske det inte är (men fint!), skjut inte upp dina förväntningar massor nu :P

2010-01-29 @ 01:36:53
Postat av: Lina

Hehe okej, jag tog i lite, jag erkänner. Men som jag brukar säga "man måste tänka positivt!" ;P

Jaa tennis är skoj, spelar det med Frida här i Sturefors ibland (vi är fancy och har sånt här vettu ;))

2010-01-29 @ 19:02:58
Postat av: Kalle

Tennis är fett kul Pontus lär dig spela så ska jag spöa skiten ur dig sen när jag kommer hem ;) Du och Lina kan få köra dubbel mot mig och Nicke....

2010-02-01 @ 00:49:37
URL: http://myawesomelifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0