Slap Bet, ett par klargörelser

Ok, det verkar råda lite oklarheter i reglerna gällande mitt Slap Bet så nu ska jag förtydliga lite!

  • En slap får utdelas om bloggen har varit inaktiv i två dagar efter senaste blogginlägget, om jag bloggar närsomhelst under dag 1 så har det gått två dagar till dag 3 och då måste jag blogga igen, för enkelhetens skull säger vi nu 72 timmar istället!
  • Endast den förste att kommentera kan tillgodogöra sig en slap och det ska tydligt framgå att kommentaren skrevs i syfte att få en slap.
  • Slapen ska utdelas på angiven tidpunkt som godkänns av Slap Bet Comissioner (jag), dvs inga "five slaps from now until eternity" ala How I Met Your Mother.
För övrigt så kostar en cheeseburgare på donken här 1,39$, en dubbel kostar 1,19$. Jag gillar hur de tänker amerikanerna!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Dom gillar att skapa ett beroende :)Patrik du vet som hängde med till Stockholm förra året hade en polare som bott i San Diego i ett år.. Snackade lite om San Diego får se om jag ska dra ett halv år lr ett år sen i höst.... Beror väl på hur du tycker att du är när du har varit där ett tag. Du är ju min crash test dummie ^^

2010-02-03 @ 19:47:19
URL: http://myawesomelifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0