Att göra en massa grejer...

...är kul!

Men lite uttröttande också och bloggen kanske får lida lite, men det ska bättras! Haft två prov den här veckan och idag blev det en sväng i hamnen i downtown och sen bio på kvällen, Shutter Island, nästan 5 toasters på den, nästan, se!

Trööött är jag nu och sova ska jag göra i ett ansenligt antal timmar. Behöver förvisso upp och handla imorn, men först måste vi ändå ha upp de troligtvis bakfulla spanjorerna så vi kan åka bil.

Tror någon snubblade in genom dörren nu, hoppas de går och lägger sig nu bara och inte börjar efterfesta med spansk discodunk.

Verkar lugnt... då sover vi!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det verkar vara fast på de där spanjorerna märker jag! Men du verkar ju ändå rätt lugnt så, haha ..bra med bil med. Sov gott då! ;)

2010-02-27 @ 17:17:08
Postat av: Lina

Suck... jag tror jag haar dyslexi på riktigt nu alltså! Menade fart, inte fast.

2010-02-27 @ 17:18:44
Postat av: Anonym

Hoppas du fick sova ordentligt. Benny och Leo hälsar :)

2010-02-28 @ 08:26:51
Postat av: Kalle

Spansk diskodunk is the shit vad jag har hört ;)

2010-03-01 @ 00:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0